بازم دلم گرفته.........!

 اگه از یاد تو رفتم    اگه رفتی تو زدستم     اگه یاد دیگرونی   من هنوز عاشقت هستم

با وجود اینکه گفتی    دیگه قهری تاقیامت با تموم سادگیهام    گفتم اما به سلامت   شاید این خوابه که دیدم 

هر چی حرف از تو شنیدم    قلب نابا ور من گفت  من بههههههههههههههههه  عشقم نرسیدم................

 پیش از این نگفته بودی   غیر من کسی رو داری    تویه گریه و شادی سر روشونه هاش میذاریییییییی

تورو بخشیدمو هرگز به یادت نمی یفتم  برو زیبای عزیزم    تو گرووونی من چهههههههههههههه مفتمممممممممم



نظرات شما عزیزان:

بی وفا وعشق ثارالله
ساعت20:59---29 شهريور 1392
سلام

خسته نباشید.امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید به لطف خدا.

با مناجات با عشق حقیقی(خدا) بروزم...

مناجات دل را آرام میکند...

چند لحظه ای وقت بگذارید...تشکر

یاحق


hedye
ساعت15:17---29 مرداد 1392
سکــــوت و صبـــوري ام را...

به حساب ضعف و بي کسي ام نگذار...

دلم به چيزهايي پاي بند است..

که تـــــو يادت نمي آيد......



hedye
ساعت20:29---25 مرداد 1392
شیشه پنجره را باران شست ....از دل من اما چه کسی نقش توراخواهد شست؟

آسمان سربی رنگ من درون قفس سرد اتاقم دلتنگمی پرد مرغ نگاهم تا دور

وای باران باران

پر مرغان نگاهم راشست.....-در میان من وتو فاصله هاست

گاه می اندیشم میتوانی تو به لبخندی این فاصله را برداری...


پاسخ:mersi kheili ghashang boood


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:37 ] [ فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه